tisdag 25 september 2007

En tanke i natten

Jag har ju hört talas om att folk kan ha bloggar. Jag har ju vetat vad det är, åtminstone på ett ungefär. Tanken har aldrig slagit mig att jag kan ha en egen blogg. Jag tycker mycket om att skriva och spåna lite så jag frågade min dotter: "Kan jag också ha en egen blogg?" "Javisst kan du det", svarade hon. Och då blev jag liksom upprymd. Tänkte att det kunde vara trevligt att berätta om någon rolig episod som hänt under dagen eller något tänkvärt jag varit med om eller läst om eller något annat som kan vara värt att sätta på pränt. Vilken grej!

Ja, det är inte lätt att vara en liten tant som inte är van vid dessa tekniska möjligheter och plötsligt upptäcka att man kan få vara en del av något så stort som en blogg!

Detta är Maland 3,14, Sundsbruk: En tanke i natten! (Tanken kommer en annan dag).

1 kommentar:

S sa...

Haha. Vad du är cool mamma. Och rolig! På riktigt. Vi kan det där med att skriva, du och jag och så rå. :)

Love you. Puss puss.